Joogatunnit

Ohjaan joogaa Meri-Lapin alueella. Syyskaudella 2018 harjoituksia on seuraavissa toimipisteissä:IMG_6925 (2)

BODY CENTER, Tornio

Lempeä jooga, sunnuntai, 60 min.

Rauhallinen, kehontuntemusta lisäävä joogatunti, joka sopii jokaiselle. Viikoittain vaihtuva teema, jossa huollamme kehoa lempeän liikkuvalla harjoituksella. Tasapainottavassa harjoituksessa hengitykselle ja kehon kokemuksen tarkkailulle annetaan tilaa

Lounasjooga, torstai, 45 min

Tasapainottava, energiaa lisäävä ja rento joogaharjoitus, joka sisältää sekä kevyttä voimatyötä että vetreyttä ja keskittymistä tukevia harjoituksia. Sopii vasta-alkajille.

Dynaaminen jooga, keskiviikko, 60 min

Joogaharjoitus, jossa kehitämme tasapainoa ja koordinaatiota, sekä kehon vahvuutta ja joustavuutta. Viikottain vaihtuvassa harjoituksessa huomioimme kehon ja mielen yhteistyön ja  tarkkailemme harjoituksen tukemista hengityksen avulla. Keskitason harjoitus, joka sopii jonkin verran jooganneille.

Joogameditaatio, keskiviikko, 35 min

Hidastempoinen harjoitus, jossa teemme vaihtelevasti kevyitä, tietoisia joogaharjoituksia, kokeilemme erilaisia meditaatio- ja rentoutumistekniikoita ja harjoittelemme hyväksyvää tietoista läsnäoloa. Tunti painottuu istuen tai maaten tehtäviin mietistkely- ja läsnäoloharjoituksiin.

KIVALO-OPISTO, Keminmaan toimipiste, Väyläsali

Lempeä jooga, maanantai, 60 min. 

Rauhallisesti ja alkeista etenevä lempeä joogatunti kehonhuollollisella painotuksella. Keskitymme rauhalliseen hengitykseen ja helppoihin joogaharjoituksiin. Joogasta ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta.

Dynaaminen jooga, maanantai, 60 min. 

Dynaaminen keskitason joogatunti. Harjoituksissa keskitymme pääasiassa liikkuviin ja kehoa vahvistaviin joogaharjoituksiin. Useista tunnilla tehtävistä harjoituksista on valittavissa kevyempi tai voimakkaampi versio.

KEMI GYM

Dynaaminen jooga, tiistai, 60 min.

Joogaharjoitus, jossa kehitämme tasapainoa ja koordinaatiota, sekä kehon vahvuutta ja joustavuutta. Viikottain vaihtuvassa harjoituksessa huomioimme kehon ja mielen yhteistyön ja  tarkkailemme harjoituksen tukemista hengityksen avulla. 

Lyhytkurssit

Print

Mainokset